A quina hora és el check-in i el check-out?
El check in és a partir de les 15:00 hi el check out és fins a les 12:00 h.
Quines són les condicions de la taxa turística?
La taxa turística té un cost de 0,66€ per nit i per persona, major de 16 anys durant un màxim de 7 nits.
Tinc una reserva a l'hotel, com puc sol·licitar una modificació o cancel·lació?
Poden gestionar la seva reserva a la nostra web: La meva reserva o trucant-nos al 937 65 43 12
S'accepten mascotes?
No, l'hotel no accepta mascotes
Què inclou el tot inclòs?
El tot inclòs inclou: Esmorzar, dinar, sopar, snacks durant el dia i begudes de la carta del tot inclòs. El servei de bar del tot inclòs finalitza a les 23:00 h.
Hi ha opció de desar l'equipatge abans o després del check-in/out?
Sí, poden guardar les maletes a recepció si arribessin abans de l'hora del check in o, el dia del check out quan deixin la seva habitació.
Quins són els avantatges del club IBERSOLYOU?
Uneix-te a IBERSOLYOU i gaudeix de tots aquests avantatges: Millor preu garantit, -15% dte a totes les nostres tarifes web, Early check in & late check out fins a les 14:00h gratuït subjecte a disponibilitat, rep ofertes exclusives només per als nostres clients
Les begudes estan incloses a la mitja pensió i pensió completa?
No, les begudes no estan incloses a la mitja pensió o pensió completa. Només estan incloses al règim de tot inclòs.
Hi ha servei de recepció 24 hores?
Sí, hi ha servei de recepció 24 hores.
Es pot fumar a l'hotel?
Només a les zones designades.
Hi ha wifi a l'hotel?
Sí, hi ha wifi gratuït.
Es sol·licita algun dipòsit a l'arribada?
Sí, es demanarà a l'arribada un dipòsit de 100€ amb targeta. Es farà una preautorització del dit import, per garantir el crèdit que es vagi consumint a l'hotel durant l'estada.
L'hotel disposa de bressols per als nadons?
Sí, el servei de bressols és gratuït i subjecte a disponibilitat.
L'hotel disposa de servei de neteja diari?
Sí, hi ha servei de neteja diari.
L'últim dia puc deixar l'habitació més tard?
Consulteu el dia abans amb recepció, la disponibilitat per sortir més tard i el suplement corresponent.
Disposa de pàrquing?
Sí, disposa de pàrquing interior. Aquest servei té cost addicional segons temporada i segons disponibilitat.
Hi ha assecador de cabells als banys?
No, les habitacions no disposen d'assecador de cabells. Poden sol·licitar-ne un a recepció deixant una fiança.
L'hotel proporciona tovalloles de piscina?
Sí, cal una fiança de 10€ per tovallola. El canvi de tovalloles té un cost extra de 1€ per tovallola. Es lliuren a recepció.
L'hotel disposa de gimnàs?
No, no hi ha gimnàs.